Bouwen? Het is een vak, man!
We doen het anders.
Daar waar de meeste leadmagneten zich online gaan toespitsen en vaak een massa aan niet-gekwalificeerde leads gaan aanleveren, werken wij opnieuw human-2-human. Dat doen we door opnieuw het fysieke face-2-facecontact te omarmen. Prospects aanspreken en echt doorgronden waar ze nu net naar op zoek zijn.
Zo krijg jij gekwalificeerde leads en verlies je minder tijd aan vluchtige prijskopers.
Wat betekent human-2-human?
Wij gaan ons vooral toespitsen op de plaatsen waar jouw prospects aanwezig zijn. Vakbeurzen.
De prospect die online niet gevonden heeft wat die zoekt, zakt af naar de vakbeurs. Het is iemand die graag met mensen zaken doet. Vandaag merken we echter dat de human touch totaal verloren is gegaan. Alles moet precies online gaan en dat wekt voor de klant geen vertrouwen op.
Daarom lanceerden wij het BWRS bouwcollectief. Hiermee gaan we voor jou als bouwonderneming aan de slag met het leggen van échte connecties met waarde, want mensen kopen nu éénmaal van mensen.
Herken je deze problemen?
Te weinig leads
Er komen niet genoeg leads binnen. Je levert topkwaliteit af, maar de markt lijkt wat te stagneren, waardoor de aanvragen verminderen.
Onregelmatige instroom van leads
Je hebt misschien wel wat positieve mond-aan-mondreclame, maar je wilt groeien en je instroom is niet voldoende om een groeiend team aan het werk te zetten.
Te koude leads
De leads die je nu krijgt zijn niet warm genoeg. Ze zijn niet gekwalificeerd en de energie die je erin moet steken om ze van koud naar warm te krijgen is te duur of te intensief.
Te veel concurrentie
Als je éénmaal een nieuwe lead binnen hebt, dan zit de concurrentie er ook op. Je hebt te maken met prijskopers en die verlies je te vaak aan andere spelers op de markt.
Honderden leads,
gewoon face-2-face.
We gaan in gesprek met de nieuwsgierige bezoeker. Deze bezoeker heeft een nood en die moet ingevuld worden. Of die bezoeker nu op zoek gaat naar een elektricien, een loodgieter, een dakdekker of een andere vakman, ons collectief zorgt voor die invulling.
Ben jij de vakman die wij nog zoeken voor de volgende beurs?
Contact
Ben je een echte vakman? Dan kunnen we jou gebruiken in ons collectief.
Als jij je kan bezighouden met je vak, dan houden wij ons bezig met het onze. Plan een gesprek in met één van onze leadexperten.